INFO – Eleccions al Parlament Europeu (25 maig 2014)

eleccions_europees_eleccions_referendaries_portada_granLes eleccions al Parlament Europeu se celebraran diumenge 25 de maig. Per poder votar des de l’àrea de Washington D.C., us resumim aquí la informació facilitada pel Consolat espanyol:

SI SOU RESIDENTS

  • Per consultar de llistes electorals: del 7 al 14 de abril, ambdós inclosos, al Consolat espanyol (de 9h a 13h; i el cap de setmana, de 10h a 14h).
  • Sol•licitar la documentació per votar abans del dia 26 de abril. Documents:
    1. Imprès oficial de sol•licitud signat [Descarregui-se’l aquí]
    2. Fotocopia del DNI o passaport

Enviar els dos documents a la Delegació Provincial de l’Oficina del Cens Electoral que li correspongui por correu postal o fax [veure aquí adreces / números de fax].

SI NO SOU RESIDENTS

  • Els electores que es trobin temporalment a l’estranger durant las Eleccions podran sol•licitar el vot per correu a les Oficines Consulars entre los dies 7 a 26 d’abril.
  • Es necessari inscriure’s com a no residents al Consolat espanyol (cal portar una fotografia tamany carnet i el passaport).
A %d bloguers els agrada això: